4–6 września 2026
Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
Europe/Warsaw strefa czasowa

Sponsorzy

Zostań partnerem Kongresu Nauczycieli Fizyki i pokaż, że inwestujesz w edukację i rozwój nauki. Korzyści:

  • Dostęp do ściśle sprofilowanej grupy odbiorców — bezpośredni kontakt z nauczycielami fizyki, edukatorami i przedstawicielami szkół i uczelni wyższych oraz instytucji edukacyjnych z całej Polski.
  • Prezentacja produktów i usług w Strefie Innowacji i Technologii — możliwość pokazania nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych, sprzętu, aplikacji i pomocy naukowych nauczycielom pracującym na co dzień z uczniami.
  • Budowanie wizerunku marki zaangażowanej w rozwój edukacji — udział w wydarzeniu o wysokiej wartości merytorycznej i prestiżu środowiskowym.
  • Możliwość poprowadzenia własnego pokazu, mini-warsztatu lub prezentacji — aktywny udział w programie, który pozwoli zaprezentować innowacyjne rozwiązania w praktyce.
  • Obecność w materiałach promocyjnych i informacyjnych Kongresu — logo na stronie internetowej, w ulotkach, programie, na ekranach sal i w materiałach dla uczestników.
  • Nawiązanie kontaktów z liderami opinii i ekspertami edukacyjnymi — możliwość budowania relacji, które mogą owocować współpracą przy kolejnych projektach.
  • Udział w sesjach networkingowych i wydarzeniach towarzyszących — szansa na mniej formalne rozmowy z nauczycielami i innymi partnerami Kongresu.

 

Wystawca 1-dniowy 1500 zł:

  • status Wystawcy na stronie internetowej Kongresu
  • logo na stronie internetowej Kongresu
  • możliwość przekazania materiałów promocyjnych lub upominków do pakietów uczestników
  • stoisko w strefie wystawców podczas wybranego dnia Kongresu
  • zaproszenie dla jednego przedstawiciela Wystawcy

 

Wystawca 3-dniowy 3000 zł:

  • status wystawcy na stronie internetowej Kongresu
  • logo na stronie internetowej Kongresu
  • możliwość przekazania materiałów promocyjnych lub upominków do pakietów uczestników
  • stoisko w strefie Wystawców przez cały czas trwania Kongresu
  • zaproszenie dla dwóch przedstawicieli Wystawcy

 

Sponsor 5000 zł:

  • status Sponsora na stronie Kongresu
  • logo na stronie internetowej Kongresu, materiałach promocyjnych i programie
  • możliwość wygłoszenia prelekcji lub poprowadzenia warsztatu
  • możliwość przekazania materiałów promocyjnych lub upominków do pakietów uczestników
  • stoisko w strefie Wystawców przez cały czas trwania Kongresu
  • zaproszenie dla trzech przedstawicieli Sponsora

 

Sponsor sesji/posiłku: 10 000 zł:

  • status Sponsora na stronie Kongresu
  • logo na stronie internetowej Kongresu, materiałach promocyjnych i programie
  • informacja o Sponsorze na początku wybranej sesji/posiłku, możliwość rozstawienia materiałów promocyjnych (roll-up, banner) podczas wybranej sesji/posiłku
  • możliwość wygłoszenia prelekcji lub poprowadzenia warsztatu
  • możliwość przekazania materiałów promocyjnych lub upominków do pakietów uczestników
  • stoisko w strefie wystawców przez cały czas trwania Kongresu
  • zaproszenie dla trzech przedstawicieli Sponsora

 

Główny Sponsor: 20 000 zł:

  • status Głównego Sponsora na stronie Kongresu
  • logo na stronie internetowej Kongresu, materiałach promocyjnych i programie
  • dedykowane podziękowania podczas gali otwarcia Kongresu oraz podczas zakończenia
  • możliwość rozstawienia materiałów promocyjnych (roll-up, banner) podczas każdej sesji i posiłku
  • możliwość wygłoszenia prelekcji lub poprowadzenia warsztatu
  • materiały promocyjne i upominki do pakietów uczestników z logo Głównego Sponsora
  • stoisko w strefie Wystawców przez cały czas trwania Kongresu
  • zaproszenie dla pięciu przedstawicieli Głównego Sponsora

 

Partner Strategiczny 50 000 zł:

  • status Partnera Strategicznego na stronie Kongresu
  • możliwość dołączenia przedstawiciela Partnera Strategicznego do Komitetu Organizacyjnego
  • wyeksponowane logo na stronie internetowej Kongresu, materiałach promocyjnych i programie
  • dedykowane podziękowania podczas gali otwarcia Kongresu oraz podczas zakończenia
  • możliwość rozstawienia materiałów promocyjnych (roll-up, banner) podczas każdej sesji i posiłku
  • możliwość wygłoszenia wykładu plenarnego
  • możliwość organizacji wydarzenia towarzyszącego lub konkursu dla uczestników Kongresu
  • możliwość wygłoszenia prelekcji lub poprowadzenia warsztatu
  • materiały promocyjne i upominki do pakietów uczestników z logo Partnera Strategicznego
  • stoisko w strefie Wystawców przez cały czas trwania Kongresu
  • zaproszenie dla pięciu przedstawicieli Partnera Strategicznego